Monday, July 14, 2014

Sri Yoga Meenakshi Stotram

SivA nanda pIyUSa ratnAka rasthAm
Siva brahma viSNvA mareSApi vandyAm
Siva dhyAna lagnAm Sivaj NyAna mUrtim
SivAkh yAm atItAm bhaje pANDya bAlAm 

SivAdi sphurat paNca maNjAdhI rUdhAm
dhanur bANa pASANku Sod bhAsi hastAm 
navi nArka varNAm navi neNdu cUdA
para brahma patnIm bhaje pANDya bAlAm 

kiri TAnga dod bhAsi mANgalya sUtram
sphuran mekhalA hArA tATaNga bhUSAm
para mantrakAm pANdya simhAsa nasthAm
parandAma rUpAm bhaje pANDya bAlAm 

lalA mAncita snighda bAlEndu bhAgAm
lasan nIrajot phulla kalhAra samsthAm 
lalATae kSnar dhAnga lagnoj jvalAngIm
parandAma rUpAm bhaje pANDya bAlAm 

trikhaN DAtma vidyAM tribin dusva rUpAm
trikoNe lasantIm trilokA vanamrAm 
tribIjAdhi rUdhAm trimUrtyAtma vidyAm
para brahma patnIm bhaje pANDya bAlAm 

sadAbindu madhollasadveNi ramyAM
samuttuNgo vakShoja bhArA vanam ramh
(k)vanan nUpuro bheda lAkShA rasardra
sphurath pAda padmAM bhaje pANDya bAlAm 

yamAdyaṣṭa yogANga rUpama rUpA
akA ratkSa kAranta varNAma varNam
akhaNDAM ananyAm acintyAm alakyAm
ameyAtma vidyAm bhaje pANDya bAlAm 

sudhAsAga rANta maNi dvipa madhye
lasatkalpa vRukShoj jvalad bindu chakre
mahA yoga pIThe shivA kara manje
sadA sanni ShaNNAM bhaje pANDya bAlAm 

suSumnAnta ramdhre sahasrAra padme
ravIn dvagni samyukta cic cakramadhye
sudhA maNDalasthe sunirvANa pIhe
sadA saNcarantIm bhaje pANDya bAlAm 

SaDante navAnte lasad dvAda SAnte
mahA bindu madhye sunAdan tarAle
SivAkhye kalAtIta niSSabda deSe
sadA saNcarantIm bhaje pANDya bAlAm 

caturmArga madhye sakoNAn taraNge
kharandhre sudhAkAra kUpAn tarAle
nirAlamba padme kalA SoDa SAnte
sadA saNcarantIM bhaje pANDya bAlAm 

puTad vanda nirmukta vAyu pralIna-
prakASanta rAle dhruvo peta ramye
mahA SoDaSAnte manonA SadeSe
sadA saNcarantIM bhaje pANDya bAlAm 

catuH patra madhye sukoa trayAnte
tri-mUrtyAdhi vAse tri-mArgAN tarAle
sahasrAra padma citAM cit prakASa-
pravAha pralInAM bhaje pANDya bAlAm 

lasad dvAdaSAnt endu pIyuSa dhAra-
vrutAM mUrti mAnanda magnan taraNgam
parAM tris tanIM tAM catuS kUTa madhye
parandhama rUpAM bhaje pANDya bAlAm 

sahas rAra padme suSum nAnta mArge
sphurac candra pIyuSa dhAraM pibantIm
sadA srAvantIN sudhA mukti mambAM
paraN jyoti rUpAM bhaje pANDya bAlAm 

namaste sadA pANDya rAjendra kanyE
namaste sadA sundareSAn ka vAse
namaste namaste sumInAkSi devI
namaste namaste namaste namoustu

iti SrI agastyakruta SrI yogamInAkṣI stotram saMpUrNam

No comments:

Post a Comment